جراحي لاغري ، عملي مهم با درجات مختلف پيچيدگي است، به همين دليل طبيعي است كه بيمار در روز هاي اوليه پس از جراحي لاغري دچار خستگي مفرط، حالت تهوع، استفراغ، بي خوابي، درد حاصل از جراحي، ضعف، سرگيجه خفيف، درد در هنگام خروج باد معده (چه از راه دهان و چه از راه مقعد) و تحولات روحي باشد.

با اين حال، مي توانيد مطمئن باشيد كه تامين احساس آرامش و تسكين درد بيمار، پس از جراحي لاغري يكي از اولويت هاي كاركنان بيمارستان مي باشد. به همين دليل پرستاران بيمارستان تا حد مجاز مي توانند براي تسكين دردتان به شما مسكن تزريق كنند.

به طور كلي، درد پس از جراحي لاغري مشكل حادي نيست زيرا مي توان با مسكن ها درد را آرام كرد. اكثر بيماران با گذشت چندين روز از جراحي لاغري ديگر نيازي به مصرف مسكن نداشته و مي توانند طي يك تا دو هفته به محل كار خود بازگردند. با اين وجود، خم شدن و بلند شدن از حالت نشسته و چرخاندن بالا تنه مي تواند به مدت چند روز درد شديدي را در بيمار ايجاد كند. اين حالت به مرور زمان از بين خواهد رفت.

اما به ياد داشته باشيد كه اين درد به صورتي نيست كه بيمار بگويد كه اگر به عقب برگردم جراحي لاغري را انجام نمي دهم. بنابراين شايد پس از جراحي براي مدتي كمي درد داشته باشيد ولي جراحي لاغري در دراز مدت ارزشش را خواهد داشت.

به همين دليل هميشه يك قدم جلوتر از درد باشيد و براي كمك گرفتن يا مصرف مسكن، منتظر به حداكثر رسيدن دردتان نباشيد.  هاي مسكن بهترين اثر را در پيشگيري از درد ايفا مي كنند، از اين رو آنها را سر ساعت و دقيق مصرف كنيد. همچنين به خاطر داشته باشيد كه احتمال اعتياد پيدا كردن به مسكن ها پس از يك دوره مصرف ناشي از شرايط پزشكي خاص، مانند جراحي بسيار پايين مي باشد پس جاي هيچگونه نگراني نيست.

خبر خوب اين است كه بيشتر بيماران ادعا كردند كه با مراقبت بعد از عمل اسليو معده توانسته اند دوره نقاهت را با حداقل درد پشت سر گذارند. برخي از آنان در جاي بخيه ها و برخي ديگر پس از جراحي لاپاراسكوپي دچار گردن درد و شانه درد مي شوند. همچنين ممكن است بيمار به علت اقداماتي كه در جهت كنترل بسته شدن و عدم نشتي معده انجام شده است، دچار درد در هنگام دفع باد معده شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر بهتر است با يك متخصص جراحي لاغري  م كنيد.


اندام آرا جراحي ,لاغري ,مسكن ,باشيد ,مصرف ,بيمار ,جراحي لاغري ,داشته باشيد ,همين دليل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان صبا خودرو معرفی کالا فروشگاهی شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب فایل file فلزیاب Golden Tech | گلدن تک | 09197977577